人生如戏全靠演技

Bloodshot - Lexy Panterra

三世:

Got me straight hittin' the floor
让我跌落低谷
But got me flyin' so high.
却让人如此沉沦

You're so sweet, to me
你可真诱人啊
You're my sticky-icky-icky-icky-icky
我被你牢牢粘 粘 粘 粘住
put me fast asleep
你能让我安然入睡
You're so sweet, to me
你可真诱人啊
Got me higher-higher-higher than I've ever been
从来没有如此快 快 快乐
Don't ever leave,
别离我而去
What'cha doin' to me?
你对我做了什么
While you watch me put on a show
当你欣赏我的表演
Sit let's flip the role
我们角色对换
I'll have you losing control.
我也让你情不自已
I'll grind you down and light you up
我会让你臣服于我的光芒
next thing you know, won't know what's up
接下来做什么 这是个秘密
That's how it goes,
那开始吧
Got that? Good, now watch it grow.
懂了吗 很好 那好好看着


评论

热度(28)